Saturday 15 December 2012

Nelydia Senrose Belum Ada Kekasih, Ada Aku Kesah?


Hah! Lawak giler.  Tak payah kome nak cerita-cerita pasal cerita-cerita privasi ni sangat.  Teman rimas le.  Kome cerita la pasal kemajuan industri muzik tanahair, pembikinan album ke atau filem dan drama.  Itu yang penting.  Baru la industri muzik dan perfileman di Malaysia disegani.  Tak akan cerita dalam kelambu pun dah dedah kat orang. heee..Ini kisah pelakon muda Nelydia Senrose mengakui kesibukan dengan kuliah dan jadual lakonan menyebabkan dia tidak mempunyai waktu untuk mencari kekasih.


Dipetik dari mStar Online “Saya belum ada kekasih kerana setiap hari saya akan sibuk dengan pengajian dan hanya berjumpa dengan rakan-rakan kuliah sahaja.

“Ketika cuti semester pula waktu saya terisi dengan jadual penggambaran. Saya hanya bergaul dengan para pelakon dan krew di lokasi dari siang sampai ke malam jadi masa bila hendak berkenalan dengan orang-orang lain?

Ish..Ish.. Cuba le cerita bab lakonan mike aje udah le..Tak payah nak cerita selain daripada tu!  Tak kan mike nak cerita spender warna apa mike pakai kot!  Agak-agak la!  Teman nasihat elok mike tumpu je pelajaran tu!  Sambil-sambil tu kalau ada masa, berlakon la.  Tak apa, pasal mike dah minat.  Tapi pastikan pelajaran diutamakan.  Mike ada muka komersial.  Boleh laku der!  Ada je Datuk-Datuk tengah mengintai mike ni.  tapi kalau mike kahwin, jangan buat macam Farid Kamil udah le..Gempak gitu!heeeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...