Sunday 9 December 2012

Betty Benafe kini menjadi isteri kepada Bruce Darghous.



Pelakon dan penyanyi Betty Benafe telah selamat dinikahkan dengan pasangannya Bruce Darghous di sebuah majlis kecil yang diadakan di kediaman keluarga di Kempas, dekat sini, Sabtu.

Pasangan ini telah dinikahkan oleh Ketua Penolong Pengarah Pengurusan Masjid, Jabatan Agama Johor, dengan sekali lafaz sahaja.

Betty atau nama sebenarnya Betty Ibtisam Abu Bakar, 33, berkata, dia gembira akhirnya dia dan lelaki kacukan England dan Lebanon itu bersatu sebagai suami isteri.


"Walaupun terdapat pasang surutnya sepanjang menjalinkan hubungan ini, namun saya gembira kerana ia berakhir menjadi sebuah ikatan suami isteri.


"Saya harap perkahwinan ini akan kekal sehingga akhir hayat," katanya.

Majlis pernikahan itu bermula pada pukul 2.30 petang dengan kehadiran tetamu yang terdiri daripada teman-teman rapat serta keluarga kedua-dua belah pihak pengantin dari Kuala Lumpur, Singapura, Jakarta dan England.

Betty yang tampak ayu mengenakan gaun panjang bewarna firus menerima sejumlah mas kahwin dan wang hantaran serta sebentuk cincin dan rantai tangan emas.

Bruce pula tampak kacak bergaya dengan sut hitam.

Majlis resepsi pula akan diadakan pada 12 Disember ini di Pusat Konvensyen Danga Bay dan merancang untuk berbulan madu di Pulau Sipadan, Sabah tidak lama lagi.

Selain sibuk dengan kerjaya seni, Betty juga merupakan seorang usahawan berjaya yang menjalankan perniagaan makanan iaitu restoran Benafee Village di Jalan Abdullah Tahir, di sini.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...