Tuesday 25 December 2012

MELAYU BODOH: BILA DAP BUKA MULUT RAJA MELAYU DIHINA


Kenapa Karpal Singh begitu marah pada ahli-ahli DAP terima anugerah gelaran dari Raja-raja Melayu? Hinggakan boleh diambil tindakan sekira mana-mana ahlinya menerima gelaran tersebut. Menjadi tanda tanya.  Teman merasakan isu bukanlah satu isu pelik.  Sememangnya DAP adalah sebua parti yang rasis dan cauvanist.  Kebencian DAP terhadap orang Melayu sudah tak tertahan lagi.  Sehingga menerima apa-apa daripada orang Melayu waima Raja-Raja Melayu, adalah satu penghinaan kepada DAP.  Sikap DAP membenci orang Melayu telah dibuat secara terbuka.  Tapi yang menghairankan masih ada lagi pencacai  Melayu yang menjadi barua mempertahankan DAP walaupun sudah terang lagi bersuluh.

Dengan hanya disogok dengan jawatan dan sedikit wang ringgit, maka melalak la barua Melayu ni menghentam orang Melayu sendiri dengan berbagai alasan-alasan bodoh yang tak diterima dek akal.  PAs sebuah Melayu yang didakwa Islam lebih dasyat mempertahankan DAP hingga Guan Eng sendiri telah dianugerah gelaran Khalifah Aminur Rashid yang diberikan Syurga oleh Nabilah Nik Aziz.

Sejarah telah membuktikan, Melayu sendiri akan membunuh Melayu sendiri sebagaimana yang berlaku di Singapura. Hanya dengan lakonan Lee Kuan Yew memakai songkok, maka Melayu begitu teruja dan dibuai mimpi semacam dah masuk Melayu.  Begitulah juga strategi DAP bagi memenangi undi Melayu dengan lakonan yang hebat seolah-olah DAP lah pejuang tulin untuk orang Melayu.  Tanpa sedar, Melayu telah dijual maruah dan agamanya dan akhirnya Melayu tidak boleh lagi bersuara dan ditindas sebagaimana di Singapura.  Contoh sundah ada didepan mata, cuma jawatan dan wang ringgit DAP mainkan menggelapkan pandangan pencacai waima PAS sendiri.

Adakah kita ingin berlaku sebegitu?  Tepuk dada tanya lah Iman..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...