Saturday 29 December 2012

GEMPAR: BERSIH TUNTUT DIHALALKAN LBGT


Siapa tak kenal penganjur Perhimpunan Bersih.  Siapa yang tak kenal Ambiga LBGT.  Semua orang kenal. Terkenal dengan sikap kurang ajar menuntut hak golongan Lesbian, Biseksual, Gay dan Transeksual (LBGT). Sikap kurang ajar bertambah bila ada Melayu-Melayu Murtad yang bersengkongkol dengan malaun ni.  Tambah pula Anwar China Doll dan PAS yang dah jadi Kristian menyokong berpikul-pikul membawa ahli-ahli yang bodoh biul terjun ke lembah kemurtadan.

Teman nak ulas sikit tentang tuntutan BERSIH. Menurut laporan Sinar Harian, meskipun akur dan setuju bahawa tuntutan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) tidak mengemukakan tuntutan yang menyeluruh dengan menyentuh perubahan struktur pilihan raya negara, namun untuk masa yang singkat, lapan tuntutan yang dikemukakan sudah memadai.

Malahan menurut Ahli Jawatankuasa Bersih, Maria Chin Abdullah, lapan tuntutan itu juga gagal dilaksanakan sebaiknya oleh suruhanjaya yang dipertanggungjawabkan mengendalikan pilihan raya di negara ini.  

Teman tanya la, lu sapa? Kenapa pulak SPR kena ikut telunjuk Bersih. Semua hukuman dan arahan yang kome bagi, wajib SPR ikut. Apa punya bodohnya! Kome dah jadi tuhan ke apa? Hairan la dengan manusia-manusia murtad ni.  Kata tuntutan rakyat, hak rakyat tapi rakyat Malaysia lebih 28 juta orang, Bersih ni pulak berapa kerat je. 1,000, 10,000, 100,000 tak lebih dari itu.  Apakah itu dipanggil sebagai tuntutan rakyat? Jangan la memperbodohkan rakyat dengan perkataan "hak rakyat", "pembayar cukai" dan apa-apa lagi yang puak-puak LBGT ni sebut. Perkataan "pembayar cukai tu pun,Dalam golongan peserta Himpunan Bersih yang didakwa menuntut hak rakyat da pembayar cukai, berapa kerat aje yang membayar cukai dan lari daripada cukai? pirahh! Jangan nak bodoh-bodoh kan orang!ptuiii!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...