Tuesday 25 December 2012

SEKALI KENA, TERUS KECUT TELOR MASUK DALAM



PAS diam bila DAP mahu campurtangan soal Agama Islam.  Mungkin kerana Jawatan, mungkin juga kerana gilakan kuasa yang menebal menyebabkan pemimpin PAS terus menerus mendiamkan diri apabila DAP kali ini meminta kerajaan dengan membenarkan penggunaan bahasa Melayu dalam kitab Bible.


Mana lagi perginya  suara-suara melayu-melayu dalam Pakatan Rakyat yang lain??

Kenapa harus diam membisu?

Bila kena batang idung sendiri, mereka mula menyembunyikan diri, semakin hari, sikap menyampah gua kat dieorang nie semakin bertambah-tambah.

Hasil sokongan pas dan orang melayu yang buta hati terhadap dap tak lama lagi kita akan dapat melihat kuil dan gereja diletakkan kalimah Allah di puncak bumbung yang kelihatan seolah2 masjid dan pemuda pemudi kapir memakai loket dengan kalimah Allah.. maka umat Islam akan menjadi keliru yang mendorong kepada membiaknya pluralisme yang sedang diperjuangkan dap.. maka umat Islam semakin berpecah manakala ulamak2 pas akan ternganga lalu mengakui kepada para pecacai mereka bahawa mereka memang bangang.

Dulu tgna kata bapa saudara nabi pun guna kalimah Allah...gua nak tanya, tgna nak suruh kita ikut siapa? nak ikut nabi atau bapa saudara nabi????

Dulu, apabila kjaan pusat tahan kitab injil dari indon yang guna kalimah Allah, pas sokong supaya dibenar di bawa masuk. Apabila injil diedar secara ranbang di rumah orang melayu dan pelajar sekolah..maka pas berdiam diri. Sungguh, inilah perangai ulama akhir zaman yang sedang sesat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...