Thursday 27 December 2012

CELAKA: GUAN ENG KUTUK MELAYU BODOH DAN BANGANG


Teman tengah bara ni.  Teman belum lagi la nak mencarut, maki hamun macam pencacai PR.  Nanti teman macam deme yang tak otak. Agak-agak siapa yang tak marah. Orang Melayu tentu marah sangat-sangat.  Tapi pencacai yang dah kena sumbat dengan duit Guan Eng confirm nak pertahankan.  Biasa la.Masyukkk..

Guan Eng dalam weet terbarunya, mengutuk orang Melayu sebagai BODOH DAN BANGANG atau "FOOLS AND MORONS".  Teman nak cakap sikit la macamana Blogger Jawa Bernam tulis, ada lebih 3 juta ahli UMNO yang Guan Eng kutuk sebagai Bodoh dan Bangang tu!  Itu tak termasuk Melayu yang menjadi majoriti penduduk Malaysia.  Guan nak bermusuh dengan semua Melayu. Itulah hakikat sebenar.  DAP semakin biadap dengan orang Melayu  dan Islam dan terbaru isu Kalimah Allah untuk digunakan dalam Kitab Bible versi Bahasa Melayu.

Guan Eng kena sedar, Bapak segala bapak Komunis adalah Bapak dia, Lim Kit Siang.  Jadi Guan Eng jadi anak komunis la.  Yang menjadi punca rusuhan kaum 1 Mei 1969 adalah Lim Kit Siang. Orang Melayu masih ingat dan segar dalam ingatan Kit Siang dan kuncu-kuncu DAP sembelih orang Melayu. Guan pula cuba cetuskan semula ketengan kaum.  Cuma ada segelintir pencacai yang DAP sumbat dengan jawatan dan wang ringgit aje yang melalak tak tentu arah.

Screenshot Twitter Credit to Jawa Bernam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...