Saturday 29 December 2012

GEMPAR: PELAKON LELAKI BOGEL PERTAMA DI MALAYSIA


Teman bukannya nak tuduh. Cuma tak manis la buat kalau artis buka cerita tak senonoh untuk cepat popular. Biarlah peminat yang menilai.  Memang cerita dan isu-isu artis bogel dan berbogel menjadi topik panas yang akan menjadi tumpuan sampai berbulan-bulan.  Pernah satu ketika satu cerita hangat artis wanita mengenai cerita tak senonoh yang artis tersebut sendiri membuat pengakuan.  Punya popular la cerita artis wanita tersebut sampai bertahun-tahun hingga ditawarkan berlakon berpuluh-puluh drama dan filem.  Lakonannya pun tak la bagus sangat setakat boleh-boleh aje.

Terbaru, cerita seorang pelakon iklan di mStar Online memetik, pendatang baru yang juga pelakon iklan, Fahd Rafael melalui detik cemas kerana ada pihak cuba mengambil kesempatan terhadapnya apabila disuruh beraksi bogel untuk sebuah sesi fotografi. “Saya terkejut apabila beberapa pihak meminta saya melakukan aksi pelik iaitu berbogel untuk sesi fotografi dengan alasan untuk karya hasil seni bagi dipertandingkan di sebuah acara,”

Teman nak muak la pulak! Tak payah la cerita pada umum cerita yang tak senonoh tu dan tak tentu betul lagi. Malu la! Tak payah lah buat gimik tak tentu arah.  Tapi yang tambah gimik lagi bila pendatang baru ni kata “Saya mengaku, saya pernah beraksi sedemikian untuk projek fotografi seorang pelajar Aswara, apabila badan saya yang seperti tidak berbaju itu di simbah dengan cecair coklat". Alahai, dasyatnya gimik dia. Tahap gaban gila lagi.  Harap-harap boleh le popular lepas ni ek! Mana la tau dapat tawaran berlakon filem dengan Maria Ozawa pulak.  Gempak gitu!heee..

3 comments:

  1. haha statement mcm x de maruah.btw saya kenal mamat ni.mati den kalau die bace komen aku ni haha. samalah mcm pelakon yg pakai spender kt tepi pantai tu sape ntah nama. sian2

    ReplyDelete
  2. haha..cer citer..cer citer..pelakon yg menagih simpati la 2..harap boleh popular la..tp popular psl 2 je la.heee

    ReplyDelete
  3. ni la yg dikatakan pelakon haramjadah pukimakdia babi sial bangsat yahudi sial babi punya artis makan babi minum air kencing babi sail babi punya artis yang nak cepat popular buat cerita2 yg memalukan mak bapak sah2 keturunan haramjadah artis ni.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...