Saturday 9 March 2013

Sah! Anak Nik Aziz dan Menantu Hadi Awang Bertanding


Kesian..Teman rasa akan ramai lagi akan gugur dari barisan calon PAS untuk bertanding dalam Pilihanraya ke 13 nanti. Apa nak kata kan..Yang tua harus pergi.  Yang muda menanti. Agak-agak Nik Aziz dan HAdi Awang nak bertanding lagi ke? maklum lah dah tua, bagi la laluan pada yang muda terutamanya Nik Aziz. udah la tu. Tua bangat dah! Ini la peluang nak letak anak Nik Aziz jadi calon dan Hadi Awang nak buh menantu. Elok sangat bagi suku sakat jadi calon. Kroni la nampak gayanya...

KUALA LUMPUR: PAS akan membariskan kira-kira 40 peratus calon daripada golongan muda pada pilihan raya umum ke-13, kata Ketua Pemuda PAS pusat, Nasrudin Hassan A Tantawi.

Beliau berkata perkara itu telahpun dipersetujui dan nama calon berkenaan yang terdiri daripada anggota Dewan Pemuda, Muslimah dan Ulama dihantar kepada PAS Pusat.

"Buat masa ini, persiapan kami (jentera pemuda) mencapai 99 peratus dan calon daripada golongan muda telahpun dikenal pasti dan berkhidmat di kawasan masing-masing," katanya kepada pemberita di sini Sabtu.

Dalam perkembangan lain, Nasrudin berkata Pemuda PAS berpendirian pilihan raya umum tidak perlu ditangguhkan berikutan insiden pencerobohan oleh militan Sulu di Lahad Datu.

"Ini sejajar dengan kenyataan yang dikeluarkan kerajaan bahawa keadaan di sana (Lahad Datu) adakah terkawal dan baik...jadi kita minta supaya ini tidak dijadikan sebagai alasan untuk menangguh PRU," katanya. -BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...