Sunday 3 March 2013

Isu Lahad Datu : Anwar Ibrahim Menggelabah Terus Nak Saman Utusan, Spin dah!

Adeeh! Itu aje lah modal yang ada. Saman dan saman. Anwar dah mula menggelabah bila namanya dikaitkan dengan krisis di Lahad Datu. Anwar nak saman Utusan dan semua orang. Macam mana ni weh!!

Anwar dipetik bercakap didepan penyokongnya di Seberang Jaya dalam siri menabur fitnah merata-rata. Kata Anwar, sesiapa saja yang memfitnah dengan membabitkan namanya dalam isu pencerobohan tentera ‘Sultan Sulu’, di Lahad Datu akan berdepan tindakan undang-undang.

“Saya akan saman Utusan (Malaysia) sekali lagi minggu depan kerana cuba memfitnah dengan mengheret saya dalam isu pencerobohan di Lahad Datu,”.

Setahu teman la, yang memetik nama Anwar ni dari sumber berita Filipina, Inquirer News. Sepatutnya Anwar saman la portal tu. Kenapa pulak Utusan yang disalahkan..Atau sengaja nak melarikan diri sebab semua orang dah tahu siapa sebenarnya dalang krisis tersebut. Bukti dah jelas dan nyata. Sepatutnya Anwar jelaskan intipati pertemuan sulit dengan Nur Misuari tu, tapi asyik nak nafi aje. Cer citer!


2 comments:

  1. tangkap je dia terus,korang caya sngt lah si ketua penipu tu....dah memang kerja dia....sekarang ni dia nk tipu kita plak......

    ReplyDelete
  2. si ketua penipu nak tipu kita plak....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...