Monday 4 March 2013

Anwar Mengamuk! Jika anda bangkitkan isu pencerobohan ini lagi, saya akan dakwa anda


Adusss! Kenapa tiba-tiba Anwar ni mengamuk pulak! Jangan lah marah-marah! Wartawan yang bertanya hanya mahu ulasan dari Anwar. Menurut sumber, Ketika diberitahu bahawa media di Filipina menerusi laporan mereka mengaitkannya dengan insiden itu, Anwar bagaimanapun berkata: "Terdapat banyak media di Filipina. Mana satu yang anda maksudkan?" Sementara itu apabila diberitahu bahawa dakwaan mengenainya disiarkan akhbar harian terkenal Filipina, Philippines Daily Inquirer, Anwar berkata beliau sudah membaca laporan berkenaan namun menyatakan bahawa namanya tidak disebut sebagai pihak yang dikaitkan.

"Jika anda bangkitkan isu pencerobohan ini lagi, saya akan dakwa anda," katanya kepada seorang wartawan portal berita yang mengajukan soalan berkenaan.

Marah betul Anwar ni ye! Jawab je soalan, mudah kan. Jangan nak berdolak-dalik pulak! Difahamkan Anwar akan menyaman Akhbar Utusan Malaysia dan beberapa laman portal dan blog di atas dakwaan tersebut. Elok jugak la! Boleh lah terbongkar satu persatu..kan..kan..Nanti rakyat boleh tau apa tujuan sebenar Anwar membuat pertemuan sulit dengan Nur Misuari, Misi Tian Chua di Manila dan pertemuan Jeffrey Kitingan dan Sultan Sulu Palsu..Kita lihat nanti..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...