Tuesday 5 March 2013

Krisis Lahad Datu: Bekas Polis Merayu pada Najib Razak Untuk Berperang


Dalam heboh-heboh Tian Chua Celaka menghina komando Polis yang terkorban dalam krisis di Lahad Datu dan menuduh hanya sandiwara UMNO, teman rasa bangga masih ada  lagi rakyat Malaysia yang sanggup berkorban demi negara tercinta.

Printscreen ini teman dapat dari facebook Suara Generasi Baru. Seorang rakyat Malaysia yang sanggup menggadai nyawa demi mempertahan maruah negara tercinta. Beliau didakwa sebagai bekas anggota Polis ingin bersama berjuang di Lahad Datu menghapuskan penceroboh kumpulan bersenjata walaupun tanpa dibayar gaji satu sen pun.

Semangat patriotik yang wajib ada pada setiap warganegara Malaysia..

2 comments:

  1. Saya juga mahu sertai sama. Tak payah bayar gaji. Mesti di frontline. Beri saya M16/grenade launcher dan pistol Brownning 9mm macam dulu. Kalau panjang umur dan lepas insiden pencerobohan ini tamat saya kembali jadi orang awam. Tiada tuntutan apa apa terhadap PDRM/Kerajaan Malaysia. Ini bukan publisiti. Saya bersedia untuk lapur diri dalam masa 24 jam. Email saya URGENT. Mohon tag ini pada PM Najib.

    ReplyDelete
  2. saya juga..saya seorang guru..saya juga mahu ke sana ..di barisan depan...kalau saya masih panjang umur saya saya akan jadi guru semula. jika ajal sampai..tolong jaga anak anak dan isteri saya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...