Tuesday 5 February 2013

Pulau Pinang Sebagai Hub Pelancongan, Muhyiddin Yassin


Kemajuan negara harus dihargai. Dasar transformasi nasional yang dilancarkan oleh Perdana Menteri telah memacu negara ke arah negara maju. Peluang-peluang pekerjaan yang melimpah-limpah hingga terpaksa menggunakan khidmat pekerja asing.

Semua dasar kerajaan telah mencapai 100 peratus dalam semua bidang. Suatu pencapaian luarbiasa. Tiada kerajaan dalam dunia yang memberi subsidi kepada rakyat, hanya di Malaysia. Apa lagi yang kita mahu?


Kerajaan BN akan memastikan Negeri Pulau Pinang sebagai satu hub pelancongan terbaik. Guan Eng sebagai Ketua Menteri yang tidak bertanggungjawab terhadap rakyat Pulau Pinang hingga Rumah Terbuka Sambutan Tahun Baru Cina mahu disabotaj. Semua rakyat ada hak untuk menyambut perayaan masing-masing, petikan ucapan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyuddin Yassin di Himpunan Rakyat 1 Malaysia Gelombang Biru di Padang Sekolah Kebangsaan Taman Inderawasih Perai, Pulau Pinang.

Teman harap rakyat Pulau Pinang sedar dengan sikap hipokrit Kerajaan DAP Pulau Pinang yang memberi janji palsu semsta-mata.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...