Thursday 21 March 2013

ADUHH! Lari Tak Cukup Tanah ke Bang Nuar?


Adeeh! Bang Nuar oooi! Lari tak cukup tanah ke? Rakyat Permatang Pauh dah bising-bising pasal Anwar tak turun padang. Banyak janji-janji Anwar masa PRK Parlimen Permatang Pauh Ogos 2008 tak tertunai. Tidak hairan la Anwar mula mencanak lari dari kampung halaman sendiri ke tempat lain.

Timbul pulak isu saman fitnah terhadap blogger Papagomo..Kesian ek! Dengan blogger pun kantoi, macam mana pulak la nak jadi Perdana Menteri..payah tu weh!!

Terbaru, Anwar membayangkan akan bertanding kerusi Parlimen di Perak jika beliau memutuskan untuk tidak mempertahankan kerusi Permatang Pauh pada pilihan raya akan datang.

"Terdapat kemungkinan saya akan kekal di Permatang Pauh tetapi tiada keputusan muktamad yang dibuat kerana terdapat cadangan supaya saya bertanding di Perak atau Selangor," 

Ye le Bang Nuar ooi! Rakyat Perak boleh terima ke pemimpin yang kaki hentam belakang nih! Jawap dulu skandal video seks sumbang yang telah bertebaran di internet, tapi masih lagi nak berdolak dalih dan memutar belitkan skandal sendiri..Spin Bang Nuar ooi! Ramai yang nak tengok Bang Nuar spin skandal sendiri..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...