Tuesday 19 March 2013

GEMPAR! Bukti Pengikut Sendiri Mengakui Gambar Songsang adalah Ketua Mereka Didedah!

Ya Allah! Apa yang akan jadi pada anak bangsa kita. Jauhkanlah daripada mereka-mereka yang sesat dan songsang ini. Jika dia lah yang menjadi Perdana Menteri, maka hancur musnahlah bangsa dan negara. Tidak mustahil budaya songsang ini akan dihalalkan dimasa akan datang seperti di negara-negara barat JIKA Dajjal ini yang menjadi pemerintah negara. 

Merujuk kepada Sabda Rasulullah s.a.w, " Sesiapa yang menemui seseorang melakukan kaum Nabi Luth a.s.(Liwat), bunuhlah peliwat dan mangsa liwat yang rela," Hadis Sahih Riwayat Al-Tirmizi, Abu Daud dan Ibn Majah.

Sesungguhnya pengikut-pengikutnya sendiri telah mengakui bahawa beliau adalah seorang GAY. Di sebelah yang lain diarah untuk memutar belitkan fakta bahawa UMNO yang salah. Pokoknya, tidak kira siapa pun yang menjadi dalang penyebaran gambar dan video ini, liwat itu berlaku. Bukti yang ada sudah cukup membuka mata kita semua dan bukan hanya sekadar tuduhan dan dakwaan semata-mata.

Teman menyeru semua penyokong-penyokong  Pakatan Rakyat yang beragama Islam supaya bermuhasabah dan cuba menilai semula keperibadian pemimpin "suci" pujaaan mereka ini. Adakah wajar pemimpin sebegini dijadikan pemimpin utama negara yang mampu membuat segala keputusan. Sekali tersilap langkah, mungkin sukar untuk diubah semula..Renung-renungkan lah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...