Saturday 2 February 2013

Anwar Ibrahim Kena Tendang Keluar Dari Permatang Pauh



Hah! Teman dah lama dengar cerita Anwar China Doll ni dah tak diterima oleh pengundi Parlimen Permatang Pauh. Pengundi pun dah meluat tengok muka yang dah tak ada seri ni. Jadi tidak hairan la ada gerakan dalam PKR Permatang Pauh dan Pulau Pinang untuk menjatuhkan Anwar China Doll ini. Teman difaham pengundi-pengundi Parlimen Permatang Pauh dah meluat tengok perangai Anwar China Doll terutamanya sokongan beliau kepada isu Kalimah Allah. ada yang sanggup bertentang mata dengan Anwar China Doll untuk berhujah tentang isu ini. Apa cer? Orang kampung dah marah! Adeehh!!!

Sekumpulan ahli akar umbi PKR di Pulau Pinang dikatakan sedang menggiatkan gerakan untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan konconya kerana tidak berpuas hati dengan kepemimpinan parti itu.

Kumpulan itu kini dalam proses mengumpul ahli sebelum mengadakan perbincangan terperinci sebagai persiapan untuk memastikan matlamat menolak kepemimpinan Ketua Umum PKR itu menjadi kenyataan.

Gerakan itu didedahkan bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah yang turut diminta menyertai gerakan itu baru-baru ini oleh ahli PKR kampung Anwar di Cherok Tok Kun, dalam kawasan Parlimen Permatang Pauh.

“Jika di kawasan Anwar sendiri ahli parti itu boleh berpaling tadah, bayangkan di kawasan lain yang tidak diwakilinya.

Mungkin keluar parti

“Ketika ini gerakan menjatuhkan Anwar memberi tumpuan untuk memastikan perubahan berlaku pada Pilihan Raya Umum ke13 (PRU13).

Tidak mustahil juga kumpulan itu akan keluar parti kerana sudah hilang kepercayaan kepada kepemimpinan PKR,” katanya kepada BH.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...