Monday 28 January 2013

Nik Abduh Kata Allah Arah Rampas Putrajaya! Mereng!



"ALLAH mengarah kita ke Putrajaya...ALLAH mahukan kita merampas kuasa itu daripada MUSUH ALLAH dan musuh kita!!" Nik Abduh sudah mereng macam bapaknya jugak! Adeeesss!! Suka hati deme aje main-main cakap suka-suka! Bila la pulak Allah arahkan deme ni! Nampak sangat dah sesat! Kalimah Allah pun tak boleh nak pertahankan dan kome jual demi sebiji kek! ptuii!!!

Kenyataan Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat (DPP), Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz yang masih mempertahankan keputusan rakan di dalam pakatan disifatkan sebagai 'bacul' dalam memperjuangkan Islam. PAS dilihat takut untuk memperjuangkan Islam dan sanggup menggadaikannya. Demi untuk menjaga hati rakan sekutu dalam Pakatan Rakyat sanggup jadi kuda tunggangan demi cita-cita untuk menwan Putrajaya.

Sebelum ini, Nik Mohamad Abduh membuat pengakuan bahawa parti itu tidak boleh memaksa DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) untuk menerima keputusan Majlis Syura Ulama berhubung isu kalimah Allah membuktikan Pas bukan parti dominan dalam pakatan pembangkang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...