Tuesday 29 January 2013

Twitter Nazmi Faiz telah dihack? Apa Barang der!


Teman malas nak campur urusan peribadi selebriti bolasepak negara ni. Macam-macam la deme ni. Terkenal bukan kerana kehebatan bermain bolasepak tapi terkenal dengan gossip dan skandal dengan perempuan. Popular kerana kes mahkamah dan penceraian yang tak selesai-selesai. Hebatnya bolasepak Malaysia.

Cerita terbaru skandal mengenai dakwaan Nazmi Faiz yang bekas kekasihnya yang dikenali dengan nama Tengku Fiella menjalinkan hubungan dengan Aidil Zafuan. Teman tak payah la cerita siapa deme ni sebab dah melambak-lambak blog dan media hiburan lain dah mencanang siapa selebriti sukan yang "terhebat" ini. Apa yang teman nak komen, isu-isu penafian dan tuduhan macam mulut tempayan nak pecah. Main hentam ikut suka. lama sosial jadi medan membuka aib masing-masing. Itu sudah bagus. Buat la selalu. Lain  kali apa yang ada dalam kain,pun cerita kat laman sosial masing-masing. Biar semua orang tahu apa ada dalam kain sendiri. Adeesss!!

Soal percaya atau tidak tentang skandal deme ni, terpulang kepada penilaian masing-masing. Teman secara peribadi susah nak cakap der! Kata kan tak, macam  je, Katakan ya, kira ya la jugak. Almaklumlah..(tak nak komen panjang, nanti kena saman der!). She said, "Only people that were close to me know me better", Yes.. riteKira ok la tu. Siapa yang kenal rapat dengan mike yang tau mike tu siapa. Ok fine. "For those outhere", you should know better than me, You know what I'm saying! ..peace...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...