Sunday 27 January 2013

Guan Eng Tak Berani Nak Bersuara La Pulak, Pengecut!


Guan Eng lari sampai ikut pintu belakang. Takut nak jawab pasal isu yang Guan Eng reka sendiri, tuntutan penggunaan Kalimah Allah bagi Bible Versi Bahasa Melayu. Pandai baling batu, tapi sembunyi tangan. Tak ada telor. Ahli politik yang tak bertanggungjawab. Inilah Khalifah Arrasyiddin yang dipuja-puja oleh PAS. Jenis yang mahu merosakkan agama Islam. Manusia yang cuba memecahbelahkan umat Islam. Spesis Yahudi yang tak kenal diuntung.ptuiii!!!

Guan Eng tak mahu menjawab sebarang komen walaupun didesak oleh media. Alasan bodoh yang diberi bimbang kenyataannya akan diputar belitkan oleh media. Adeehh! Kenapa la lu bodoh sangat. Zaman sekarang zaman teknologi la wei!. Buat la rakaman video dan segala bagai kaedah. “biarlah orang nak kata apa pun dan saya tetap tidak mahu menjawab lagi,” Itu aje jawapan bodoh biul yang boleh Guan Eng beri. Ahli politik apa la jenis manusia macam ni. Kalau nak memfitnah, suka-suka mak bapak dia je. Elok la bapak dan anak sama je.

Sebelum ini, Karpal Singh sendiri mengakui tindakan Guan Eng yang enggan mengulas mengenai isu itu menunjukkan beliau masih dengan pendirian yang sama. Ye la tu. Kita tengok nanti,. Lu ingat lu kuat ek! Lu ingat orang Islam boleh diam macam tu je ke? Lu ingat Orang Islam bodoh ke? opppss..lupa pulak..PAS bodoh sebab selalu kena tipu dengan Guan Eng! ptuiii!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...