Monday 17 December 2012

AMBIGA GILA TIMBUL BALIK NAK JADI CALON PKR


Weh! Tiba-tiba muncul balik Ambiga gila ni! Pengamal dan pendokong LBGT kat Malaysia. Tak habis lagi ke bersihkan jamban-jamban Anwar China Doll tu!  Lupa pulak, mike pun suka kan..selalu pun tak ape.  Tiba-tiba nak pantau Pilihanraya Malaysia.  Weh!Mike ni siapa hah!  Ada kuasa apa?  Sunat pun tidak, sibuk-sibuk. Eh!Eh! sunat ke dia ni? 

Kata Ambiga dalam Meloyakini, tiada tindakan oleh kerajaan, dakwaan taktik melewat-lewatkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), kurang kemajuan untuk menjemput pemerhati asing dan peningkatan keganasan politik, telah menyakinkan BERSIH 2.0 bahawa tidak akan ada pembaharuan pilihan raya dalam masa terdekat ini.

Apasal nak panggil pemantau asing sedang Majlis Peguam pun tak bagi orang lain pantau pemilihan AGM.  Itu apa cerita? Kome demo la tuntut buat pembaharuan dalam Majlis Peguam.  Siapa pulak yang ganas? Bukan ke mike yang buat demontrasi jalanan yang ganas tu? Cakap berbelit-belit betul!  Bak kata orang le, tapi bukan teman yang cakap ek, kalau jumpa ular dengan mike, lepuk mike dulu. heeee..

1 comment:

  1. Muka pecah batu ni memang suka TIKAM BELAKANG a.k.a HANTAM JUBOR....lalalala

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...