Saturday 22 December 2012

WAJIB BACA: Menyesal Tak sudah Masuk PAS


Ramai orang dah kata, PAS ni dah sesat.  Banyak menyeleweng dari yang betul.  Keluar lah macam-macam hadis nak bagi kuatkan hujah.  Bagi orang nampak, deme ni mengamalkan ajaran Islam.  Keluar la banyak fatwa sampai boleh kafirkan sesama Islam.  Amanat Haji Hadi samapai kafirkan UMNO.  Apa sahaja dari UMNO tu haram.  Ini kisah pengakuan seorang tua di Utusan Malaysia Zakaria Daud, 74, dari Kampung Awek Darau di sini mungkin salah seorang yang benar-benar kecewa dengan Pas setelah mensia-siakan sekian banyak masa dan tenaga sepanjang hidupnya untuk membantu parti itu.

Beliau yang menjadi kader parti sejak usia belasan tahun berusaha mewujudkan dua buah premis yang digelarnya 'masjid' di kampung dengan memerah keringat membinanya di samping berusaha mengumpulkan derma untuk menyiapkannya agar penyokong Pas boleh solat berasingan termasuk solat Jumaat.

Zakaria juga tukang sembelih bagi memastikan sembelihan halal setelah benar-benar diyakinkan oleh para pemimpin Pas dalam siri ceramah mereka tentang tahap keislaman dua parti Melayu yang bertentangan itu dan para penyokong mereka.

Terbongkarlah satu persatu mengenai siapa itu PAS.  PAS itu fasik dan munafik.  Nanti kalau orang kata khawarij, marah le pulak tapi setiap gerak geri PAS lebih cenderung kepada khawarij.  Apa nak kata kan..kan..Teman pun tak tau apa nak jadi dengan PAS ni.  PAS ni dah memang sesat sangat-sangat.  Bertaubat lah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...