Saturday 22 December 2012

PANAS: Saifudin Nasution Telor Dia Masuk Dalam Seluar Anwar Ibrahim


Teman dah kata, mesti Pakatan Rakyat akan kecut telor.  Tak berani nak hantar nama calon Pilihanraya buat tapisan dengan SPRM.  Ini berikutan Panel Perundingan dan Pencegahan Rasuah (PPPR) meminta semua parti menghantar nama calon yang akan bertanding dalam PRU13 untuk ditapis atau melalui proses pemeriksaan SPRM.  Tiba-tiba aje Saifudin Nasution melatah.  Kenapa?  Tak berani ke?  Saifudin Nasution dipetik berkata di Sinar Harian, pihaknya mengalu-alukan cadangan itu, tetapi SPRM masih berhadapan dengan "krisis kewibawaan" dan oleh itu, tidak sesuai untuk tujuan tersebut.

Pandai la kome buat alasan.  Bila kena batang hidung kome, kome mula la bagi alasan macam-macam.  Kalau bukan SPRM, dengan siapa lagi perlu buat tapisan. Ini Malaysia la.  Bukan Amerika, bukan Britain, bukan Singapura, bukan Indonesia.  Inilah satu negara kome duduk jadi warganegara, bermastautin.  Opps lupa pulak, kome tu bukan warganegara Malaysia, ye tak! Kome nak nak mintak negara asing buat tapisan untuk kome tu.

Kome tu bersih sangat ke? Sebab ada kotor yang tak berani tu.  Penyelewengan kome tu lagi dasyat. Lebih dasyat dari tsunami..heee 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...