Friday 21 December 2012

HOT LAGI! Anwar serang Hadi Awang Kerana Dicadang Jadi PM



Ini cerita lawak!  Itu la, lain kali kalau nak bercakap tu fikir la dulu.  Jangan main sedap mulut je bercakap.  Ini Tuan Ibrahim Tuan Man sibuk buat kenyataan di Sinar Harian, 

SERANGAN ke atas Presiden Pas khususnya berhubung Amanat Haji Hadi dilakukan semata-mata kerana ada ura-ura nama beliau disenaraikan sebagai calon PM. Sedangkan sebelumnya beliau jarang diserang sebegini hebat. Di Malaysia, jawatan Perdana Menteri seolah-olah hak Umno. Sesiapa sahaja yang disebut-sebut akan mengambil alih jawatan ini akan diserang habis-habisan.

Weh!  Otak letak kat mana?  Lantak la Hj Hadi Awang ni nak PM ke apa ke?  Siapa ada peduli.  PAS bukannya komponen parti BN.  Apa kaitannya dengan UMNO.  Yang takut sangat Hadi Awang nak jadi PM ni Anwar China Doll.  Habis la peluang dan cita-cita Anwar China Doll ni nak jadi PM sebab Hadi Awang jadi penghalangnya.  Kome tu dalam satu pakatan katakan.  Mengapa pulak orang lain yang kome tuduh.  Ada akai ka?..Yang betul nye, Anwar China Doll yang rancang untuk jatuhkan Hadi Awang.  Kome konar pulak tuduh UMNO.cisss..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...