Thursday 20 December 2012

PANAS: Sah LBGT Akan Berhimpunan di Stadium Merdeka


Teman seronok tengok geng-geng Lesbian, Bisexsual, Gay dan Transeksual (LBGT) akan buat perhimpunan di Stadium Merdeka.  Ye la.  Nak tengok la kalau ada yang menonggeng ke, menelentang ke, mesti banyak aksi-aksi menarik.  Class gitu! Teman pun tak pernah tengok.  Jadi ini la peluang keemasan.  Masuk percuma pulak tu.

Pengarah Himpunan LBGTdan pengamal LBGT yang unggul dari Parti PAS, Mat Sabu telah menyatakan telah mengesahkan perhimpunan tersebut pada 12 Januari tahun depan di Stadium Merdeka.  Sebagai usaha menarik golongan-golongan yang bukan LBGT, maka himpunan tersebut dinamakan "Himpunan 1 juta Rakyat".  Mat Sabu berkata dalam Haramkah Daily, "permohonan stadium atas nama Sasterawan Negara yang terkenal dan perhimpunan tersebut terdiri dengan empat warna tema iaitu kuning, hijau, oren dan merah."

Sasterawan Negara yang dimaksudkan tu pun, teman dah dapat agak.  Tapi kesian, dah tua-tua, kena main belakang jugak.  Tak geli ke kome.  eee.. Teman tengok pun tak selera.nak muntah la beb!  Perihal warna tema tu, dah sememangnya itu adalah warna tema LBGT.  Difahamkan sundal Mat Sabu, Ambiga LBGT akan membuat aksi tergempar berpasangan dengan  Mat Sabu di atas pentas utama.  Mesti best giler!

Apa nak heran.  Memang sah la kome berhimpun meraikan LBGT.eee..geli la...nak muntah..wekwekwek..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...