Tuesday 19 February 2013

XCLUSIVE! Husam Musa Runding Sertai Barisan Nasional Melalui Serawak?


Ini sudah baik! Biar betul weh! Ada cerita sebalik cerita la kot!.Sumber terbaru yang teman terima Naib Presiden PAS, Husam Musa menemui pemimpin No.1 Barisan Nasional Sarawak, Pehin Sri Taib Mahmud di pejabatnya, Wisma Bapa Malaysia di Petrajaya Kuching. Adeeh! Bincang apa ek? Nak join Barisan Nasional ke? Maklum la, Pakatan Rakyat pun sekarang ni dah kucar kacir. Ada kalangan pemimpin PAS pulak tidak setuju dan panas hati dengan pucuk pemimpin PAS dengan isu Kalimah Allah dan calon Perdana Menteri. Boleh jadi jugak kan..kan..

Berani jugak Husam ni masuk kandang Pehin Sri ni yee! Bak kata Blogger apanama " The Lion's Den ". Menurut sumber Pehin Sri bersetuju meluangkan masa untuk mendengar hujah Husam yang mewakili "Royalti" menuntut kenaikan royalti minyak dibeberapa buah negeri yang terlibat termasuk Sarawak. Ye la! Dengar je la. 

Tapi teman rasa mungkin ada agenda Husam yang tersirat, Siapa tau kan. Dalam hati susah nak ramal. Tup.tup meletup PAS sertai BN atau paling kurang Husam Musa masuk UMNO..Melopong le PKR, Kesian..Itu semua tak mustahil kan.kan..kahkahkah..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...