Sunday 3 February 2013

GEMPAR! Hannah Yeoh Ditangkap Menipu


Memang dah menjadi resam dan adat puak-puak dalam Pakatan Rakyat yang suka menipu. Kalau dengar ceramah deme ni macam haram, semuanya deme yang hebat. Rakyat yang terpesona dengan nyanyian ceramah deme ni, pastinya lena sibuai mimpi.

Hannah Yeoh, Ahli Parlimen Subang salah satu contoh yang terbaik sebagai kaki tipu dan pemutar skru tentang salah laku dan seleweng wang peruntukan untuk rakyat. Salah satunya berkenaan peruntukkan membaiki jalan yang  telah diberikan kepada Hannah Yeoh Adun Subang Jaya untuk menjaga kebajikan penduduk Subang Jaya namun atas salahguna kuasa adun DAP yang lalai menjalankan tugas maka jalan-jalan di sekitar penyeliaan MPSJ tidak dijaga dengan sebaiknya. Kejadian jalan rosak, lampu jalan tidak berfungsi masih terus berleluasa. Dan salah seorang mangsa adalah seorang warga emas  koma selama seminggu selepas terbabit dalam kemalangan di Persiaran Lestari Perdana, dekat Sri Kembangan. (Baca lagi di Selangor Daily)

Adeeh! Kantoi menipu. Hannah Yeoh menggunakan segala kepakarannya untuk membina reputasi palsu melalui dada-dada akhbar khususnya The Star dengan menjadi penulis picisan mengangkat diri sendiri termasuk jugak dalam twitternya. Apabila dah kantoi, Hannah Yeoh akan block sesiapa sahaja di twitternya. Ada takut ka? Teman yakin rakyat di Parlimen Subang sudah meluat dengan sikap baling batu sembunyi tangan Ahli Parlimen DAP ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...