Thursday 7 February 2013

Nasib Azizan Menjadi Tanda Tanya


Macam-macam ura-ura dan cerita mengenai Menteri Besar Kedah, Azizan Razak. Isu kehadiran Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak pada majlis pelancaran program My Beautiful Malaysia peringkat Kedah, yang dilancarkan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Chor Chee Heung, di Taman Rekreasi Gunung Keriang, kelmarin mengundang macam-macam reaksi.

Sumber dalaman PAS, ada ahli-ahli mendesak PAS Pusat mengambil tindakan terhadap Azizan ni akibat perbuatan berbaik-baik dengan pemimpin kerajaan BN. 

Walaupun tiada kenyataan rasmi dari PAS Pusat, PAS diatakan sedang meneliti desakan tersebut.  Teman rasa PAS tak berani nak ambil tindakan terhadap Azizan ni. Teman pasti PAS Pusat sedang menimbang impak kepada pengundi di Kedah. Jika Azizan diambil tindakan, for sure penyokong Azizan akan tidak berpuashati. Mungkin akan berlaku sobataj masa PRU 13 nanti.

Tapi ada pulak double standard PAS ni kan.kan.Ustaz Nasha dah diambil tindakan, macamana pulak Azizan. Isu yang hampir sama. Apa macam, ada bran?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...