Sunday 3 February 2013

Majlis Syura PAS Tutup Mulut Takut Dengan Karpal Singh


Ini lah PAS yang dipuja-puja penyokong totok. Asyik berdolak dalik. Dah jelas Presiden PAS HAdi Awang telah bersetuju penggunaaan Kalimah Allah digunakan dalam Bible Versi Bahasa Melayu seperti yang diputuskan bersama Pakatan  Rakyat. Sebaliknya keputusan Majlis Syura PAS bertentangan dengan keputusan Presiden PAS sendiri. Lagi orang pening.

Terbaru, Majlis Syura Ulama Pas sudah 'menutup buku' terhadap isu larangan ke atas orang bukan Islam menggunakan kalimah ALLAH dalam Bible berbahasa Melayu. Beliau menegaskan keputusan yang dibuat itu juga tidak bercanggah dengan keputusan yang telah dibuat oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebelum ini. Adeeh! Mana satu betul ni weh. Hadi Awang kata lain la. hadi Awang kata setuju. Majlis Syura kata tak setuju. Mudahnya je. macamana pulak boleh kata keputusan tidak bercanggah?

Mana boleh tutup buku lagi weh! Mudahnya kome bagi jawapan. Karpal Singh dah hentak-hentak kaki suruh bagi jawapan. Kalau berani lawan la Karpa Singh tu!Tak pun langkah mayat dia dulu le..heee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...