Sunday 10 February 2013

Siapa Ahli Politik Malaysia Mengidap HIV AIDS?



Ingat lagi dakwaan Arsenik ? dan suntikan HIV ? 

Anda tentu tidak dapat melupakan bagaimana dakwaan demi dakwaan semata mata ingin memburukkan kerajaan dibuat .. Bahkan isteri PakSheih , Wan Azizah juga ‘menari’ rentak yang sama dengan mengatakan kerajaan zalim dan jahat dengan membuat tindakan tidakberperikemanusiaan tersebut kepada Bang Nuar…

Tetapi selepas disiasat dan disahkan doktor pakar, jawapan diterima ialah, Anwar tidak ada jangkitan apa apa. Ketika itu tahun 1998 dan kita berada di tahun 2008.. Sudah 10 tahun. 
Apa yang anda dapat lihat sekarang ? Anwar semakin galak dan sihat.. Mana pergi HIV nya ?? entahlah. Mungkin dah mengalir keluar dari badannya melalui saluran-saluran utamanya!

Ia pergi dengan semua tidak menyedari bahawa HIV dakwaan beliau adalah penipuan Maha Besar kepada kerajaan….Akibatnya nama negara terjejas dan kredibiliti kerajaan telah rosak sangat teruk.

Jika benar HIV disuntik tentu Anwar sudah di dalam tanah dikafankan dan dipanggil Allahyarham ! 

Begitu juga berlori lori fail sulit dan rahsia juga tinggal gertakan yang tiada tindakan serius ke arahnya. Mungkin ia senjata sulit yang ‘malu’ untuk didedahkan kerana takut ‘kemaluan’ lain akan terdedah sama. Dan akhirnya berlori-lori fail sulit itu rupanya video dia balun chinadoll.. kehkeh x ke sial namanya tuh.

Komen: Tuduhan tetap tinggal tuduhan. Dan yang didakwa kena Arsenik dan HIV sudah sihat dan sibuk menyusun strategi merosakkan bangsa dan mematikan penyokongnya yang dahulu berhempas-pulas membantu menaikan namanya. Inilah dia Anwar selepas sembuh secara misteri daripada Arsenik dan HIV. Tetapi yang pastinya sekarang, kesemua penyokongnya yang satu masa dahulu sebelum PRU-12 berhempas pulas menyebarkan manifesto partinya akan pasti diracuni Arsenik buatannya untuk memudahkan lagi proses menghapuskan mereka yang sekarang menunggu segala janji-janji manisnya sebelum PRU-12. Jadi sekarang fikir-fikirkanlah lagi ye.

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...