Tuesday 12 February 2013

NO Bermaksud YES Dalam Bahasa Korea #CNY 1 Malaysia


Adeeh! Meroyan jugak la pencacai PR pasal sambutan hangat rakyat di Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 1 Malaysia di Pulau Pinang hari ini. Kata pencacai PR ni menerusi video tu rakyat Penang kata "NO" bagi menjawab soalan Najib sama ada rakyat Penang bersedia untuk BN. Punya pulun la pencacai spin cerita rakyat Pulau Pinang tolak BN. Adeehh!!

Rupanya "NO' dalam bahasa korea bermaksud "YES". Itu Nik Ajis sendiri yang cakap ek! Kome tengok facebook Nik Ajis.. Maknanya rakyat Pulau Pinang terima BN der! Adeeh! pencacai PR kena lagi weh! Psy sendiri menerima beliau melontarkan pujian terhadap Gagasan 1Malaysia yang dibawa oleh Perdana Menteri dengan lontaran ayat dalam twitternya berbunyi " U were hotter than weather hotter than ever !! One Malaysia !! "

Kemuncaknya Psy Gangnam ketika di pentas persembahan melaungkan " 1Malaysia " dan di sahut oleh puluhan ribu manusia yang hadir. Gema laungan 1Malaysia ini jelas menunjukkan bahawa Psy Gangnam menyokong usaha kerajaan yang BN memerintah dalam mengekalkan keharmonian antara kaum. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...