Tuesday 12 February 2013

PANAS! Mat Sabu Akui Akan Adakan "Arab Spring" Jika Kalah PRU 13


Hah! Ini apa cerita! Sebelum ini masing-masing puak PR kata tak akan adakan apa-apa kekecohan jika kalah PRU 13. Deme ni kata hanya BN sahaja mereka-reka cerita. Adeh! Ini apa pulak? Mat Sabun sendiri mengakui akan mengadakan demontrasi seperti "Arab Spring" jika kalah PRU 13. Hah! Puak kome sendiri mengakui! Apa yang nak disorokkan lagi.

Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu  menegaskan, 'Arab Spring' hanya akan berlaku di negara ini jika pilihan raya umum dicemari dengan penipuan pihak-pihak berkepentingan sehingga menimbulkan kemarahan rakyat.

Katanya, keadaan itu tidak mungkin berlaku hanya kerana mana-mana parti politik yang bertanding itu tewas dan tidak berpuas hati dengan keputusan pilihan raya.


Kebimbangan Polis dengan perkara ini ada asasnya. Ditambah pula beberapa kenyataan pemimpin-pemimpin PR yang mengugut untuk mengadakan siri demontrasi jalanan jika gagal menawan Putrajaya. Sememangnya PR akan kalah PRU 13, jadi untuk dijadikan alasan bodoh dikatakan ada penipuan dan penyelewengan Pilihanraya. Bila deme menang beberapa buah negeri pada PRU 12, tak pulak deme kata ada penipuan dan penyelewengan. Adehh! Modal basi dah der!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...