Wednesday 13 February 2013

Leong Pei Koe : Masih Tak Habis, Nak Tanya Kome Soalan



Teman masih geram dan marah dengan sekor Cina DAP laknat ni yang menghina Permaisuri Agong dan Orang Melayu. Teman marah sangat dengan kata-katanya Pulau Pinang milik orang cina. Lagi buat teman marah cakap Polis Melayu tak ada kuasa. lalu teman menerjah Blog DinTurtle untuk berkongsi pandangannya,

PERSEPSInya kita di Malaysia, SUARA RAMAI ada mempunyai pengaruh kepada sebarang keputusan berkaitan kes-kes yang sensitif dan mendapat perhatian ramai.

Maka saya berpendapat, ADA ELOKNYA kita BERSUARA menyatakan pandangan kita tentang apa yang berlaku terutamanya -

1 - Anda percaya versi ahPei yang lebih rela dilihat sebagai ANAK YANG BIADAP kerana menunjukkan isyarat lucah kepada bapanya sendiri daripada mengaku sebagai rakyat yang biadap kepada Institusi DiRaja ? Asalkan tidak dikenakan tindakan undang2..... Jenis anak apakah ahPei ini jika benar apa yang dikatakannya itu ? 

Adakah bapanya mahu tampil dan ceritakan memang ahPei seorang anak yang BIADAP ?

Alasan yang diberi ahPei adalah satu pengakuan dia ADA membuat isyarat lucah. Cuma persoalannya isyarat itu ditujukan kepada SIAPA ?

2 -  Bagaimana pula kenyataan sombongnya kepada ASP Mohd Fakharuddin - di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.? 

Bagaimana pula dengan -  Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Apakah bapanya masih berada disana ? hahahahahaha ....

3 - Apakah anda percaya ahPei BERSALAH dan harus DIHUKUM mengikut undang2 ?

4 - Apakah anda mahu lihat pemimpin politik masuk campur dan MAAFKAN ahPei ?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...