Sunday 10 February 2013

Kenyataan Bodoh Salahuddin Ayub, Wajib Baca!


Adess! Kenapa la bodoh sangat. Cakap berdegar-degar, rupanya bodoh jugak. Jawatan Naib Presiden PAS, ingatkan pandai, bahlul rupanya. Siapa yang mulakan dulu nak bantah keputusan Pilihanraya ke 13? Bukan ke PAS?

Kenyataan Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub mengkritik kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kelmarin yang mahu pembangkang menerima keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) dan tidak mencari alasan untuk menimbulkan huru-hara sebagai tanda ‘ketakutan BN’.  Najib tidak perlu takut sekiranya Pakatan Rakyat (PR) tewas pada PRU13 kerana sejarah membuktikan pembangkang tidak melakukan huru hara sejak merdeka. “Tidak perlu bimbang, pembangkang tidak akan melakukan huru hara seperti yang didakwa. Kami akan menerima keputusan dengan berlapang dada, apa yang dirisaukan adalah dari pihak lawan.

Weh! Siapa yang mulakan nak huru-harakan negara jika kalah PRU 13. PAS lah bodoh! Kenyataan Mat Sabu nak menghimpunkan rakyat untuk mengadakan demontrasi jalanan hingga kerajaan yang sah ditumbangkan. Itu apa? Jangan jadi bodoh weh! Sendiri buat, tak mengaku! Bodoh lagi bahalul!!ptuii!!1

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...