Monday 11 February 2013

AIDA SANGGUP MENGHINA BAPA KEPADA ANAK ANAK NYA SENDIRI BILA DAH HIDUP SENANG DI SAMPING ADUN PAS LADANG



Adun Pas Ladang, YB Dato’ Tengku Hassan didapati datang berseorangan sahaja di Rumah Terbuka Adun Bandar, Dato’ Toh Chin Yaw pagi tadi di Dewan Tunku Abdul Rahman Kuala Terengganu.

Mungkin dia segan untuk membawa Aida bersama kerana tidak mampu berdepan dengan orang ramai bila sehari dua ini rahsia terbongkar melalui pelbagai blog bahawa Aida Tengah itu adalah isteri yang dirampas dari Mohd. Affandi, seorang pengusaha prabet sapu di sekitar bandar Kuala Terengganu. Malah kelihatan orang yang hadir ke majlis raya Tahun Baru Cina tadi tidak pun layan dan dia seperti ‘kera sumbang’ lalu cepat cepat lari balik.

Sebelum ini dia cukup bangga ke sana ke mari bersama Aida, malah gambar dia dan Aida terpampang di banner Selamat Hari Hari Aidil Fitri di merata tempat khususnya di kawasan Dun Ladang.

Hari ini dia kelihat keseorangan datang ke rumah terbuka Tahun Baru Cina itu dengan kereta mewahnya yang besar dan baru itu.
Apatah lagi, skandal urut mengurut Aida sebelum ini ke atas dirinya sudah dibongkarkan oleh Affendi.


Meskipun Aida dalam komen balasnya melalui blog Terengganu Today menghina bekas suami sendiri dengan menuduh kononnya Affandi kini hidup susah, bawa kereta prabet sapu…tetapi sekurang-kurangnya bekas suaminya itu telah melakukan kerja halal.

Tuduhan Aida bahawa Affandi diupah untuk membongkarkan rahsia kecurangannya dengan YB Dato’ Tg Hassan adalah suatu andaian dan tuduhan melulu yang sama sekali tidak boleh diterima oleh Affandi yang juga bapa kepada beberapa orang anak Aida sendiri.

Tuduhan Aida bahawa Affandi adalah manusia jenis panas baran, sering memukulnya adalah sangat memalukan kerana suami mana tidak marah dan teramat marah kalau isteri curang dengan lelaki lain.

Aida diminta tampil memohon maaf kepada Mohd,Affendi, bekas suami dan bapa kepada anak anaknya,,,bukannya menghina dan memburukkan orang yang pernah disayangi itu.

Apakah kerana hidup mewah bersama Dato’ Tengku Hassan, Adun Pas Ladang yang skandal dengannya sebelum ini, maka Aida sudah lupa segala-galanya…..pengorbanan dan jasa Affandi???
Terengganu Today

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...