Sunday 10 February 2013

Rahsia Hubungan Guan Eng dengan Low Eng Hock, MD Ivory Properties


Adeeh! Ini sambungan entry teman petang tadi DISINI. Jadi teman tak payah ulas lagi panjang-panjang dan berjela-jela. Secara rumusan, ada yang tak kena mengenai penjualan tanah Bayan Mutiara Pulau Pinang kepada Ivory Properties Group Berhad. Perjualan tanah secara runding terus tanpa melalui tender terbuka. Jual pada harga RM240 kai persegi berbanding dengan harga pasaran RM420 kaki persegi. Murahnya weh! Kerajaan DAP Pulau Pinang tak jawab lagi weh!

Mengikut sumber, Dato' Low Eng Hock , Pengarah Urusan Ivory Properties Group Berhad dikatakan sangat rapat dengan Guan Eng sejak 5 tahun kebelakangan ini. Beliau didakwa sering menjalankan urusan perniagaan di kelab-kelab malam dan karaoke. Adeeh! Menyanyi la pulak sambil dikelilingi dengan GRO-GRO. Boleh bagi "full service for the right price"! eh! Apa tuh, teman tak faham la.heee


Menurut DAPinsider, beliau dikatakan sering berkunjung di The Myth, Gurney Karaoke, Platinum, De Shang yang didakwa menggajikan lebih 10 GRO yang boleh dihubungi untuk menyediakan perkhidmatan khusus kepada "VVIP" termasuk dengan "nookie" session". (Kome cari la makna sendiri.heee..). Apabila VVIP ini dah terjerat dengan GRO ini, maka mudah la beliau menggunakan untuk mendapatkan sesuatu daripada VVIP ini. Senang je..kan..kan. SEX-MONEY & POWER will done anything, everything and thing..thing..thing..heee..

Kome buatlah penilaian sendiri. teman takut nak lebih-lebih ni. Nanti kena saman der!!!

Nota: Ulasan ini diolah dari artikel berbahasa Inggeris. Kali ini teman secara sengaja tidak mengubah beberapa ayat berbahasa Inggeris bagi memberi pemahaman yang lebih terus kepada pembaca.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...