Wednesday 2 January 2013

TAK ADA AKAI! Orang Bunuh Diri Pun Nak Salahkan UMNO Jugak


Teman ingin merakam rasa simpati kepada mangsa yang didakwa membunuh diri. Tiga sekeluarga ditemui mati di rumah mereka di Kampung Jawa, Pengerang dekat Kota Tinggi, di Johor Bahru semalam. Apa yang teman kesalkan, isu ini pun nak dipolitikkan oleh pembangkang. Ada akai ke? orang bunuh diri nak salahkan kerajaan BN jugak ke? Nak salahkan pembanguna Rapid Pengerang. Sepatutnya kita berdukacita dan memberi penghormatan kepada simati. Ini tidak, nak dijadikan isu jugak. Kalau dah belajar dengan politik songsang, beginilah jadinya.

Haramkah Daily pun ambik je cerita nak jadi isu politik. Begitu dangkalnya pemikiran editor dan wartawan Haramkah Daily. Kaedah yahudi jugak kome guna supaya negara bagi kucar kacir. Jahat niat Haramkah Daily. Etika kewartawanan lansung tak ada. Lain kali, kalau ada orang mati lagi, kome spin jadi isu politik le kot. Salahkan Kerajaan BN. Kalau ada orang beranak, salah Kerajaan BN, sampai kome buat kaunseling 3 pagi pun, salah Kerajaan BN. Apa punya bodohnya editor dan wartawan Haramkah Daily. Mana la kome kutip editor dan wartawan bingung ni. Rasa-rasanya kome kutip kat tong sampah yang orang lain dah buang. Patut la busuk! eeee....

Tapi rasa-rasanya lepas ni kalau ada berlaku kematian di Kelantan, ada tak Haramkah Daily nak salahkan Nik Aziz sebab bagi tanah balak pada Cina DAP.ish!ish!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...