Thursday 6 December 2012

PIALA SUZUKI AFF: Tawaran Tiket Pergi Balik Bangkok Paling Murah


Hebat ni kome weh! Berita baik buat penyokong Harimau Malaya.  Tawaran tiket pergi balik paling murah oleh Air Asia bagi menyaksikan perlawanan separuh akhir kedua antara Malaysia menentang Thailand, Khamis depan. Lagi menarik, jika sambutan menggalakkan perkhidmatan bas akan turut disediakan dari lapangan terbang di Bangkok ke Stadium Supachalasai.  best ni weh!


Utusan Malaysia melaporkan Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia Berhad, Tan Sri Tony Fernandes telah menyatakan persetujuan berhubung perkara tersebut.

"Penawaran itu bergantung kepada kekosongan penerbangan. Kita masih tidak tahu berapa ramai penyokong yang benar-benar ingin ke sana (Bangkok). Saya sudah berbincang dengan FAM (Persatuan Bolasepak Malaysia) untuk mendapatkan jumlah mereka yang mahu ke sana.

"Kita akan menyediakan penerbangan "charter" dan jika sekadar 100 atau 200 orang, ia tidak akan memberi impak yang besar. Kita mahu beribu orang ke sana,"


Bagaimanapun pada masa ini, kos penerbangan, harga tiket, perkhidmatan bas, serta keperluan lain masih dalam perbincangan,  Harap jadi la weh!  Ramai yang nak pegi ni..Tak sabo le teman nak ngikut..heeee..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...