Thursday 6 December 2012

PANAS! Siapa Bocor Maklumat Ng Yen Yen?


Teman naik risau.  Banyak sangat berlaku kebocoran maklumat sulit kerajaan kepada orang luar.  Teman rasa ada duri dalam daging dalam kerajaan terutamanya agensi-agensi kerajaan.  Setahu teman, penjawat awam telah membuat aku janji untuk menyimpan segala rahsia-rahsia agensi dan kerajaan.  Teman takut rahsia-rahsia kerajaan yang boleh menggugatkan keselamatan negara terutama kepada negara asing.  Kebimbangan Menteri Pelancongan Datuk Dr Ng Yen Yen ada rasionalnya.

Mstar Online melaporkan Polis sedang menyiasat maklumat sulit Kementerian Pelancongan yang bocor kepada pihak luar.  Menteri itu berkata isu ini perlu didalami kerana ia boleh menjejaskan integriti kementerian - dan Kerajaan jika ia dibiar berlarutan.

"Kami telah menyerahkan kes itu kepada polis untuk disiasat dan untuk mengetahui bagaimana ini berlaku. Ia adalah sangat penting supaya disiplin dapat dikekalkan," 

Teman harap pihak Polis menyiasat segera dan menangkap dalang disebalik kebocoran maklumat tersebut.  Pihak pembangkang akan menggunakan untuk manipulasi apa saja maklumat yang dijumpai.  Biasa la pembangkang, jenis "BANGKANG DALAM LONGKANG". heeeeee...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...