Tuesday 12 March 2013

PANAS! Bukti Rafizi Ramli BODOH Dibongkar!!!

Teman tak hairan jenis manusia yang suka memutar belit fakta khususnya manusia-manusia keparat dalam Pakatan Rakyat termasuk Anwar dan Rafizi Jambu. Terbaru Rafizi Jambu menafikan Pakatan Rakyat akan mengecilkan saiz ektor awam negara. Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli hari ini membidas tuduhan perdana menteri yang mendakwa salah satu fokus manifesto Pakatan Rakyat (PR) mahu mengecilkan saiz tenaga kerja sektor awam, dan menyifatkan kenyataan itu sebagai "politik murahan.". Adeeh! Muka penipu ni suka spin dan putar belit fakta sebenar. Sudah menjadi tugas Rafizi Jambu ni untuk menipu rakyat danmemutar belitkan fakta. Nama pun "Pengarah Strategi". Hanya mencari strategi untuk memenangi isu walaupun apa cara pun waima terpaksa menipu dan memutarbelitkan fakta sebenar dengan hujah-hujah palsu dan direka-reka. Mudah je kerja dia ni..


Teman nak suruh Rafizi Jambu ni singkap balik apa yang Tony Puaka ni cakap dalam akhbar SinChew Daily yang menyebut " Jika Pakatan Rakyat memerintah, kakitangan awam akan dikurangkan separuh setiap tahun ikut peringkat". Ini apa? Ingat ke tak?

Lagi satu artikel yang teman kutip dari Blog Anwar Ibrahim dan JalanTelawi menyebut "satu tindakan menyeluruh perlu diambil untuk meminimakan saiz perkhidmatan awam di negara ini.....". Habis tu, ini apa? BODOH!!! Ingat mudah aje ke mike nak menipu rakyat! ptuiii!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...