Monday 7 January 2013

Anzalna Janganlah Kecoh-Kecoh, Malu La!


Aktres Anzalna Nasir mengakui terlalu terbuka mendedahkan identiti kekasihnya iaitu Hanif Zaki kepada umum sehingga menimbulkan rasa kurang senang segelintir pihak.  Pelakon yang hangat dengan drama bersiri Adam dan Hawa, merasakan sudah tiba masa untuk meletakkan had mengenai perkara itu.  Ermm..Teman rasa lah, tak salah jika betul caranya. Pada pandangan teman, kehadiran "kekasih" Anzalna mungkin sedikit menganggu pengambaran atau sesi fotografi. 

Anzalna sendiri mengaku beliau tidak mempunya lesen memandu dan mengakibat khidmat "kekasihnya" untuk menghantarnya ke mana sahaja termasuk ke lokasi atau sesi fotografi. Teman dapat bayangkan mungkin ada pihak yang kurang senang kerana berlaku sedikit kelewatan dari jadual dan menganggu sesi pengambaran atau sesi fotografi. Itu sahaja. Tiada pun yang mahu irihati jika tidak menggangu jadual orang lain. tak gitu!

Alzalna pun dah kerap mendapat rezeki yang murah dan sering dipanggil untuk berlakon dalam telefilem dan drama bersiri. Kira dah cukup bagus. Jangan dek kegagalan Anzalna menepati masa akan menjejaskan periuk nasi utama mike tu. Kalau nak berkahwin tak payah la nak kecoh-kecoh kalau tempohnya panjang lagi. Takut tak jadi pulak. Orang kampung semua dah tau, tapi sangkut ditengah jalan. Malu keluarga nanti.kan..kan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...