Tuesday 8 January 2013

PANAS: Courtney Cox Buang Air Kecil Di Balkoni



AGAK menjijikkan apabila mendengar tabiat buruk bintang Courtney Cox yang mengaku sering membuang air kecil di balkoni apartmen miliknya.

Menurut laporan Contactmusic, dia berbuat demikian atas alasan mahu melatih dua anjingnya bernama Hopper dan Harley melakukan perkara sedemikian di balkoni yang disediakan.

"Saya risau apabila dua anjing saya sering keluar dari rumah. Sudahlah saya perlu mengawasi anak saya, Coco.

"Sebelum ini saya sering membawa anjing saya keluar pada pukul 10 malam, namun tidak lagi sekarang.


"Kerana risau akan kehilangan haiwan saya itu, saya menyediakan tempat khas najis yang terletak di balkoni rumah.

“Untuk mengajar anjing-anjing saya, saya sendiri akan melakukan perkara itu di ruang berkenaan,” katanya.

Courtney telah mengubahsuai balkoni tersebut dengan meletakkan rumput supaya anjing-anjingnya berasa seperti berada di luar rumah.

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...