Wednesday 9 January 2013

HANGAT: PAS JADI BAPAK AYAM


Teman sedih bila Parti PAS bersengkongkol dengan DAP dan PKR untuk bersetuju penggunaan Kalimah Allah kepada bukan beragama Islam. Teman pun kecewa sangat apabila PAS sendiri melacurkan Islam demi kepentingan peribadi dan cita-cita menawan Putrajaya.  Inikah parti PAS yang mendakwa memperjuangkan Islam dan mahu melaksanakan undang-undang Islam. Sedangkan Kalimah Allah pun tak boleh nak pertahankan.

Pada teman, PAS terbukti dah jadi bapak ayam dengan melacurkan Kalimah Allah untuk dinodai oleh agama kristian . Ternodanya Kalimah Allah yang suci ini bagai tiada jalan balik ke pangkal jalan. Sekali ternoda, berkali-kalilah Islam itu akan dipermain-mainkan oleh agama kristian. Seperti mana PAS mahu menukar nama God kepada Allah di dalam Bible, begitu juga lah PAS harus menukar nama parti kepada "Pan Islamic Malaysian Party" atau dengan singkatan "PIMP" (Bapak Ayam).

Teman rasa lagi sesuai PAS ditukar kepad PIMP memandangkan PAS aka PIMP ini sebuah parti yang tak bermaruah dan lebih bertepatan dengan fungsi parti ini sebagai bapak ayam yang melacurkan Islam demi kepentingan nafsu politik beberapa lebai tua kerepot yang mengidam menawan putrajaya.

Bapak Ayam tetap jadi Bapak Ayam. PIMP tetap akan jadi PIMP. Jadi, PIMP akan terus melacurkan Islam sampai bila-bila. Kepada pencacai-pencacai yang mempertahankan sebuah Parti sesat "PIMP" ini, teruskan perjuangan untuk mengorbankan dan melacurkan Islam kepada agama Kristian. Semoga usaha-usaha kome akan mendapat neraka jahanam lah hendaknya. Amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...