Saturday 8 December 2012

LEPAIH NI MESTI GUAN NAIK MEROYAN


Ramai betul la kat Pasar Awam Bayan Baru tadi.  Sejak awal pagi lagi orang ramai dah tunggu YAB Perdana Menteri DS Najib sampai ke situ.  Lebih 1,000 orang menyambut kedatangan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ke Pasar Awam Bayan Baru di sini, hari ini.

Guan Eng confirm meroyan tak tido malam.  Maklum la, bila PM datang ke Pulau Pinang, macam-macam la PM boleh bagi.  Guan Eng cakap kosong je.  Asyik-asyik salahkan UMNO aje...Keje tak buat pun, asyik berpolitik..heeee

Berita Harian melaporkan DS Najib berkata "Ingat saya dah awal, rupa-rupanya ramai lagi yang datang awal dan jumlah pengunjung memang di luar jangkaan. Nasib saya baik kerana dapat tengok Perdana Menteri lebih dekat hari ini,"

Najib dan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi mengambil peluang bersarapan bersama orang ramai di pasar berkenaan dengan Najib menikmati capati dan air kopi o panas sebelum beramah mesra dengan orang ramai serta menerima memorandum daripada sekumpulan pelabur emas dari Genneva Malaysia Sdn Bhd.

Hah! Pelabur Geneva Malaysia pun ade.  Bersabo je le.  Bagi le PM masa untuk kaji dan mendapat pandangan dulu..Ini berkaitan dengan undang-undang.heeee..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...