Thursday 6 December 2012

PEMBANGKANG DAH KANTOI! RAKYAT DAH TAU WEH!



Perjuangan pakatan pembangkang adalahsemata-mata untuk meraih kuasa sehingga sanggup menggadaikan prinsip parti dan kepentingan rakyat, kata Ketua Pergerakan Puteri UMNO, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin.

Beliau berkata, ia dapat dilihat daripada perjuangan mereka yang caca marba dan bertukar-tukar, pada satu masa mereka memperjuangkan pilihan raya yang bersih, alam sekitar, kemudian hudud, kesamarataan total dan pelbagai lagi.

"Perjuangan mereka menjadi tidak tentu arah. Pendek kata ada ruang merekaakan berjuang, tetapi berjuang untuk apa itu 'belakang kira'. Mereka menggadaiprinsip dan perjuangan mereka.

"Kita lihat sekarang bagaimana parti yang menggadaikan perjuangan dan prinsip mereka demi kuasa, terhoyong-hayang diheret orang. PAS dan PKR semakin bingung disergah dan diarah DAP," katanya menerusi kenyataan hari ini.

Rosnah berkata, ia berbeza dengan UMNO yang mempunyai prinsip dan perjuangan demi kepentingan rakyat sebagai kunci utama kekuatan parti keramat orang Melayu itu.

Beliau berkata, pembangkang nyata risau dan gentar dengan prinsip serta perjuangan UMNO ini yang dilihat dengan jelas oleh rakyat pada Perhimpunan Agung Umno ke-66, baru-baru ini.

"Saya percaya rakyat bijak menilai perjuangan pembangkang yang tidak mempunyai prinsip dan erti perjuangan dibawa UMNO serta Barisan Nasional yang sememangnya tetap serta tepat demi membela rakyat," katanya. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...