Saturday 8 December 2012

BONGKAR: AGENDA KRISTIAN DI MALAYSIA



Decree For Malaysia

“We decree and declare that Malaysia will be a “Rainbow Nation” in seding missonaries to bring the gospel to the surrounding nations as well as be the gateway to open its doors to outside missionaries to preach the gospel here..”

Pendedahan Ustaz Muhamad Amin, seorang pendakwah yang sering ke Palestin, membawa rombongan pelancong Muslim melawat Baitulmuqaddis serta menjelajah bumi para Anbiya.  Ustaz Amin telah menemui bukti Agenda Kristian di Malaysia.  

Teman baca pun bara sangat ni!  Kalau siapa pun yang faham ayat di atas yang beragama Islam pastinya menyirap darah.  Tak sangka di dalam orang Islam sering berbuat baik dengan semua agama, ada agenda jahat oleh agama lain kepada orang Islam dan Malaysia.  Tidak mustahil la dakwaan Utusan Malaysia suatu ketika dulu bahawa DAP mahu menjadikan Kristian agama rasmi selain melantik Perdana Menteri di kalangan penganut agama itu. Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi didakwa menganjurkan satu pertemuan paderi Kristian yang membincangkan agenda menjadikan Kristian agama rasmi Persekutuan.  Guan Eng dengan lantang menafikan sekeras-kerasnya.  Helah yang biasa Guan Eng akan lakukan.  

Tapi sayang masih ada pemimpin Islam Pakatan Rakyat seperti Anwar Ibrahim mempertahankan DAP ini demi mengimpikan Jawatan Perdana Menteri Malaysia.  Oppss..Teman lupa la pulak.  Anwar ni pun dah tak Islam.  Anaknya pun tak bercakap tentang liberalisma beragama.  Nik Aziz pun dah bagi fatwa dan dah bagi Syurga pada deme-deme ni.  Kira baik la tu!heeee..

Kome baca la kat SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...