Thursday 6 December 2012

MY MASSA : MUSA HASSAN-ANWAR : PERBUALAN TELEFON



Artikel Khas berkaitan TS Musa Hassan semalam mengundang komentar dan polemik yang bising, pada mulanya saya hendak menyambungnya minggu hadapan. Tetapi saya fikir lebih baik kita dedahkan sekarang, kerana TS Musa Hassan yang ada sekarang bukan TS Musa Hassan semasa dia menjadi IGP dahulu.

Yang jelas, TS Musa Hassan telah bercakap dengan DS Anwar Ibrahim! Sebagaimana Anwar berjaya mengubah fikiran Deepak supaya menyerang DS Najib, kali ini Anwar juga berjaya mengubah minda TS Musa Hassan untuk menyerang Dato' Hishamuddin, menyerang IGP, menyerang PDRM dan seterusnya menyerang Kerajaan Malaysia (ataupun lebih tepat menyerang DS Najib). 

Benar kata seorang Ketua Agensi kerajaan persekutuan, jika Anwar dijemput berucap di hadapan pegawai-pegawai kerajaan persekutuan, Anwar boleh ubah persepsi dan sokongan kepada dirinya dengan sekelip mata. Dia masih menjadi ketua agensi itu...

Menurut sahabat saya di sebelah Anwar, pada minggu hadapan,TS Musa Hassan dijangka akan mengadakan sidang akhbar lagi melalui NGO pro-PKR seperti MyWatch untuk mendedahkan individu-individu Menteri yang campurtangan dalan urusan PDRM. 

Terpulang kepada Anwar sejauhmana dia berjaya menarik, mengajak atau memaksa TS Musa Hassan untuk hadir lagi di sidang akhbar ciptaan mereka. 


Apabila ditanya kepada TS Musa Hassan berkaitan hal Anwar, dia menjawab , " Kenapa mahu sibuk-sibuk hal saya? Ia adalah perkara peribadi antara saya dengan Anwar". Dengar baik-baik, "...antara saya dengan Anwar..." "...antara saya dengan Anwar...:".(TMI)

Sambung TS Musa lagi, "...tidak perlu orang lain mencamnpuri urusan saya dengan Anwar!...".(TMI)

Adakah kamu mempunyai data perbualan telefon antara TS Musa Hassan dengan Anwar pada 10/10/2012 hingga 19/10/2012, atau tarikh lain? Kamu yakin saya mempunyai data itu. Sia-sia saya berpengalaman di luar negara.

Adakah kamu percaya TS Musa Hassan ada berjumpa Anwar pada bulan September 2012 dan Oktober 2012?

Saya masih berfikir...perlukah saya mendedahkan lebih lanjut semua ini. Bagaimana pendapat anda? Jika kamu rasakan saya perlu dedahkan, saya akan dedahkan, demi kepentingan negara kita. 

Kamu jangan lupa, Anwar di belakang Israel dan Yahudi, Dana dan Wang mengalir umpama Air Sungai dari Negara Haram Israel ke poket Anwar sehingga Anwar menjadi PM Malaysia kesukaan Israel/Yahudi. 

Maka, berhati-hatilah dan fikir-fikirkanlah...TK.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...