Thursday 7 February 2013

Apa Cerita Tarian Separuh Bogel di Kedah?


Apa cerita ni der! Macam la dah tak ada cara lain nak tarik pengunjung. Adeehh! Sampai buat tarian separuh bogel la pulak! Tiga penghibur wanita dikatakan yang berpakaian ala bikini membuat persembahan selama tiga jam pada majlis yang diadakan sempena sambutan Tahun Baru Cina itu.

Kerajaan PAS Kedah sendiri yang  mengeluarkan garis panduan berpakaian bagi penghibur wanita yang mahu mengadakan persembahan sempena Tahun Baru Cina di negeri itu, puak deme jugak yang langgar. Adeeh!! "Program ini untuk orang Cina. Kita tak jemput pemimpin-pemimpin Islam, kita tak jemput kaum lain," Kata ADUN PKR Kulim Lim Soo Nee berhubung isu tiga penghibur wanita berpakaian separuh bogel di tempat terbuka pada majlis anjurannya di Taman Sago, Kulim, Sabtu lepas.

Senang je jawab. Suka hati kome le..Kalau nak telanjang terus, hentam aje lah. Kome buat tak apa pulak. Tapi BN baru je nak panggil Psy Gangnam Style buat persembahan di Rumah Terbuka di Sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang, punya la kecoh bagai nak runtuh langit kome melalak. ptuiii!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...