Wednesday 6 February 2013

Guan Eng Is Cocky Arrogant Tokong but Mansor Went Down


Cocky Arrogant Tokong, gelaran yang disebut oleh Mansor  Osman Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang. Apa nak kata, dah terlepas cakap kan.kan. Guan Eng sememangnya marah tak terhingga.

Tindakan Mansor tu telah membuat hubungan antara DAP dan PKR renggang. Guan Eng didakwa telah bertemu dengan Anwar China Doll supaya mengambil tindakan terhadap Mansor. Hasilnya, Mansor telah dipindahkan ke kerusi Parlimen Nibong Tebal. Apa yang menarik, tujuan meletakkan Mansor dikerusi tersebut seperti membunuh kerjaya politik Mansor.

Dari sumber teman terima, sokongan pengundi kepada Pakatan Rakyat di Parlimen Nibong Tebal telah menurun dengan ketara sekali. Kemarahan pengundi terhadap pusat khidmat PKR yang hampir tidak berfungsi dan juga ADUN Sg Bakap Hj Makhtar Shafie yang gagal memenuhi janji-janji Pilihanraya 2008.

Kemarahan pengundi akan dibuktikan di kertas undi nanti. Penerimaan pengundi-pengundi terhadap calon Melayu PKR khususnya pengundi di DUN Jawi adalah negatif. Deme ni menganggap calon Melayu PKR lebih sukar dipercayai sedangkan calon PKR yang berbangsa Cina sebelum ini pun, Tan Tee Beng melompat parti. Maka, dengan meletakkan Mansor di Parlimen Nibong Tebal sebagai balasan Anwar China Doll bagi membunuh terus kerjaya politik Mansor. Selamat tinggal Mansor....heeee


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...