Showing posts with label Politik PKR Rafizi Ramli Lembu Bodoh. Show all posts
Showing posts with label Politik PKR Rafizi Ramli Lembu Bodoh. Show all posts

Friday, 4 January 2013

KANTOI: BUKTI RAFIZI RAMLI MENIPU DEEPAK


ALKISAH Deepak pas baton pada Rafizi Jambu. Rafizi Jambu pas balik pada Deepak.  Deepak pas baton balik pada Rafizi Jambu. Rafizi Jambu pas balik pada Deepak.  Deepak pas baton balik pada Rafizi Jambu. Akhirnya baton Rafizi Jambu ada dalam seluar Anwar China Doll. Slurpppp!!! Macam main lari dalam guni le pulak..

Teman sengaja buat kome pening. Macam tu la Rafizi Jambu dan Deepak bagi orang pening. Sekejap kata Deepak bagi dokumen pada Rafizi. Kemudian Deepak nafi. Lepas tu Deepak kata perlu sokongan politik. Rafizi Jambu kata dokumen Deepak yang bagi. Weh! mana satu betul ni. Main pusing-pusing. sekejap itu, sekejap ini. Teman tak tau la, mana sekor yang menipu. Tapi teman nampak dua-dua kaki tipu dan kaki pusing. Dokumen tu dah didedahkan sebagai palsu dan tidak benar. Apabila dah terkantoi, macam-macam cerita la direka bagi menutup malu. Macam cerita hindustan pulak. Weh! keretapi dan taman bunga, tak ada ke?

Maleh la teman nak copy paste cerita tipu tu. Kome baca la Meloyakini yang bagi orang pening tu kat SINI
-

Thursday, 3 January 2013

RAFIZI KANTOI LAGI: Deepak Mahu Saman Rafizi


Cerita kantoi menipu puak-puak Pakatan Rakyat dah jadi lumrah sejak kebelakangan ini. Cubaan mahu menipu rakyat tak menjadi kenyataan. Pembongkaran demi pembongkaran dengan mudah sahaja masuk balik ke bontot Anwar China Doll, termasuklah Rafizi Jambu yang kena balun kat bontot kerana menipu.

Terbaru, Ahli perniagaan Deepak Jaikishan berkata beliau tidak tahu menahu mengenai dokumen yang dikemukakan pengarah strategi PKR Rafizi Ramli hari ini berhubung dakwaan pembelian barang kemas - didakwa sebahagian daripada sogokan untuk melicinkan satu urusniaga tanah.

Menurut Deepak lagi, beliau juga tidak pernah menyerahkan apa-apa dokumen sama ada kepada Rafizi mahupun Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan pembelian barang kemas tersebut. "Saya tak pernah beri (Rafizi) apa-apa dokumen. Saya sendiri tidak pernah lihat dokumen yang dikatakan. 

Eh! Rafizi Jambu ni, kalau nak menipu, berpada-pada la. Ini main hentam kromo je. Kalau bab mereka-reka cerita fitnah ni, bagi je kat Pakatan Rakyat khususnya Rafizi Jambu. Menipu aje.! Deepak sendiri nafikan, Rafizi Jambu nak kata apa? Kantoi!!!
-

Wednesday, 2 January 2013

Rafizi Ramli Akui Berlian RM13 Juta Jadi Rebutan Wan Azizah & Rosmah Mansor


Rafizi Jambu. Siapa yang tak kenal tukang spin dan kaki tipu putar alam anak didik Anwar China Doll. Kalau bab menipu, bagi aje kat dia. Confirm meletup. Letup depan belakang. Ini pulak isu pembelian berlian 13 Juta yang Deepak tukang jual karpet tuduh kepunyaan DS Rosmah Mansor. Teman dah nampak apa yang ingin dilakukan oleh Rafizi Jambu ni, hanya nak wujudkan persepsi yang tidak baik terhadap DS Rosmah Mansor. Kebenarannya masih kabur dengan bukti-bukti salinan yang tidak ditentukan kesahihannya.

Hanya dakwaan dan Rafizi Jambu sendiri tak berani mahu menuduh secara terus, hanya mengutip frasa-frasa perkataan "didakwa oleh" orang lain. Pandai tak Rafizi Jambu ni. Kalau kena ke mahkamah, confirm boleh lepas. Cubaan Rafizi jambu ni hanya ingin mewujudkan gambaran yang tidak baik rakyat kepada DS Rosmah Mansor. Itu sahaja. Sebenarnya Rafizi Jambu tak mahu mengetahui kebenarannya hanya ingin mewujudkan suasana tegang rakyat kepada DS Rosmah. Pandainya menipu rakyat.

Cerita lanjut di papagomo.com
-

Sunday, 30 December 2012

HOT: RAFIZI TERSILAP SPIN, KENA MUKA SENDIRI


Perangai Pakatan Rakyat sudah diketahui. Ada sahaja isu-isu nak dispin dijadikan sensasi supaya rakay nampak seperti berjuang untuk nasib rakyat, berjuang untuk pembayar cukai. Sedang sendir pun tak pernah bayar cukai. Terbaru, Rafizi Ramli Jambu mempersoalkan di Sinar Harian pemberian rebet telefon mudah alih pintar 3G hanya kepada model RM500 ke bawah kerana dipercayai syarat itu cuba menguntungkan pihak tertentu dengan melariskan stok lama.

Katanya, lebih malang lagi apabila pelaksanaan skim itu dilihat berat sebelah apabila belia yang layak perlu membuat pembelian tersebut daripada pengedar telefon bimbit yang dilantik sahaja.

Apa yang kome tak puashati lagi. sekurang-kurangnya ada jugak insentif kerajaan BN kepada belia-belia untuk memiliki telefon mudah alih yang agak elok sikit.  Jika dibandingkan pada anak-anak orang berada, sememangnya jauh lah bezanya. Anak-anak orang berada tak payah terima la telefon yang semurah ini. Mak bapak budak-budak berada ni dah mampu nak bagi telefon yang canggih-canggih dan berharga. Boleh bagi Iphone 5 dan Samsung Note II apatah lagi Ipad dan segala bagai yang teman sendiri tak dapat nak sebut.

Bagi mak bapak yang kurang berkemampuan, insentif tersebut meringankan bebenan deme untuk membelikan telefon mudah alih khususnya pelajar-pelajar IPT yang masih memerlukan komitmen kewangan. Sepatutnya, belia-belia bersyukur diatas insentif Kerajaan BN bagi tu. Rafizi ni nak racun budak-budak ni je. Rafizi dah cakap macam orang bodoh dan cuba spin isu pengedar telefon bimbit yang terpilih dan isu stok lama. 

Teman nak bagi kat Rafizi Jambu ni, kalau kerajaan tak melantik pengedar-pengedar yang sah, nanti budak-budak ni kena tipu dengan puak-puak peniaga DAP yang jual barangan underground yang tak ada kualiti. Puak-puak DAP ni suka sangat la sebab yang banyak berniaga underground ni semuanya sokong DAP sebab DAP lindungi deme ni. Dan pada pandangan teman, model-model telefon yang disenaraikan tersebut masih lagi "up-to-date" dan tak jauh ketinggalan. Kome kena maklum bahawa teknologi telefon bimbit ni terlalu pantas berkembang dan boleh diandaikan perubahan teknologi telefon bimbit berkembang sesingkat satu hari. Cuba bayangkanlah..Apa yang kome beli hari ini tak akan sama yang kome beli esok..Fikir-fikirkan lah..

-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...