Saturday 16 March 2013

ADEEH! Anwar Nafi Tapi Gambar Macam Dia Je! Macamana ek?



Adeeh! Macam serupa! Tak mengaku! Mungkin silap orang la kot! Wajah dalam video ni mirip-mirip je. Perutnya buncit sikit dan punggungnya tak berisi pun! Bukan dia..mesti bukan..Sebab apa? Sebab dia dah nafi, jadi bukan la. Adusss! Senang je! Kome nilaikan lah..Orang yang buat aksi ngeri dan geli dalam video ni pun UMNO yang salah. Sandiwara je tu!heee...

PETALING JAYA: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan beliau lelaki di dalam gambar yang disiarkan beberapa blog awal minggu ini, kononnya diambil dari sebuah video seks.

"Saya sudah katakannya (saya menafikannya).

"Ini adalah gimik politik jijik yang dilakukan oleh Umno," katanya kepada pemberita selepas sesi dialog anjuran Kelab Anwar Ibrahim di Hotel One World pada Sabtu.

Anwar menyifatkan dakwaan itu sebagai fitnah dan cubaan untuk memburuk-burukkan beliau bagi tujuan politik.

Ketika ditanya jika beliau akan mengambil tindakan undang-undang, Anwar berkata beliau akan membiarkan peguamnya untuk memutuskan mengenai perkara itu.

"saya tidak tahu lagi. Saya akan biar peguam saya menguruskannya," kata Anwar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...