Sunday 31 March 2013

BREAKING NEWS : Agenda Jahat Pakatan Rakyat Mahu Membatalkan PRU Didedah


Bukti Pakatan Rakyat menggunakan warga asing dalam agenda jahat mereka sudah banyak didedah di media. Sudah menjadi perkara lumrah dan sinonim kepada Pakatan Rakyat "menjemput" warga asing untuk memporak-perandakan negara yang aman damai ini. Terbaru pendedahan Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM)  penglibatan warga asing dalam pengumpulan dana menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) dari pihak Pakatan Rakyat.

Laporan sumber turut mendapati satu surat pekeliling Pilihanraya Pakatan Rakyat mengandungi saranan yang mencipta suasana kacau bilau di pusat mengundi dan lain-lain tempat serta tuduhan penipuan proses pilihan raya.

Kemungkinan besar mereka mahu mencipta suasana agar tindakan di ambil terhadap mereka dan mewujudkan kacau bilau akan terjadi dan ini akan membenarkan pertuduhan mereka bahawa Pilihanraya yang tidak adil dan tidak bersih. Pertubuhan itu turut mendedahkan bukti bergambar penglibatan dua warga asing yang membantu ahli kompenan parti mengumpul dana pada sebuah Majlis anjuran Pakatan Rakyat.

Kome fikir-fikirkan la..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...